LEVERINGS POLITIK
Hvornår leveres blomsterne?
Blomster vi selv leverer i nærområdet ankommer til modtageren indenfor åbningstiden. Oftest leveres de i tidsrummet kl. 10:00 – 16:00. Det er muligt at ønske levering inden bestemt tidspunkt og vi vil forsøge at efterleve det, men dog kan der ikke loves noget. Særlige leveringsaftaler skal bekræftes af os, da mange faktorer kan spille ind i planlægningen af kørsel.
Blomster der leveres af vores kollegaer leveres oftest også indenfor åbningstiden. Her er det også mulig at ønske levering inden et bestemt tidspunkt som de vil forsøge at efterleve.
Vi gør opmærksom på at på dage med ekstra mange blomsterleveringer kan der forekomme uregelmæssigheder omkring leveringstidspunkter eksempelvis på mors dag, Valentins dag eller dage med mange begravelse.
Uregelmæssigheder kan også forekomme på dage med ekstreme vejrforhold.
Hvis modtageren ikke er hjemme?
Når vi kommer ud med blomsterhilsenen og modtageren ikke er hjemme kan vi sætte den ved døren, afleverer den hos naboen eller tage den med retur til butikken, hvor modtageren kan hente den. Du kan vælge hvilke muligheder vi har når du udfylder bestillingsblanketten. Uanset hvad du vælger søger vi for at lægge besked i postkassen om at vi har været der og hvor blomsterhilsner er.
Ved begravelser
Begravelser har 1.prioritet ved levering af blomster. Det er vigtigt altid at påfører tidspunktet på begravelsen på bestillingsblanketten.
Vores chauffør vil altid være der min. 30 minutter før begravelsen starter, hvis dette kan lade sig gøre i forhold til kirkens tidsplan. Derudover vil vi altid påmontere kistepynt m.m. således vi sikre at det som i ønsker. Kranse og bårebuketter vil blive leveret efter dit ønske eller efter vejledning af kirkens personale tilstede på dagen.
​
​